Deschide un Cont Real Deschide Demo

Trump critică valoarea dolarului în raport cu ”Euro și alte monede”

17:24 11 iunie 2019

O postare pe Twitter a președintelui Trump poate fi interpretată ca o avertizare a lărgirii spectrului celor vizați de sancțiuni comerciale: dolarul este subevaluat față de EUR dar și alte monede. Semnalul nu este unul favorabil pe termen lung, fiind asemănător cu comentariile despre yuan care au precedat o intensificare a înfruntării comerciale, dar investitorii par să își pună speranțe mari în întrevederea din Japonia, și în răspunsul de susținere al băncii centrale, potrivit reacției din piața bursieră. EURUSD a rămas într-o secvență laterală, deși ne apropiem de momentul hotărâtor al intersectării cu linia de trend ascendent. Indicele sentimentului investitorilor și analiștilor instituționali în Germania măsurat de Sentix a trecut pe minus, marcând o deteriorare care pune serios pe gânduri: de la valori peste 20 la începutul lui 2018, avem deja 4 valori sub 0 anul acesta. La -3.3 puncte, unii participanți se tem că o recesiune ar fi aproape. EUR, presat de Trump și de indicele de sentiment, păstrează totuși niveluri peste 1.13, dar, dacă dobânzile continuă să revină în SUA, ar putea intra în zona de vulnerabilitate (mai ales că, dincolo de asigurările partidelor de la guvernare, alianța este fragilă în Italia).
Grafic EURUSD - H1. Sursa: xStation5

Claudiu Cazacu
Chief Strategist

Acest material nu este emis pentru a influenta deciziile de tranzacționare ale niciunei persoane. Informațiile cuprinse în cadrul acestui material nu sunt prezentate pentru a fi aplicate, copiate sau testate în cadrul tranzacțiilor dumneavoastră. Informațiile cuprinse în cadrul acestui material sunt emise în baza experienței proprii a emitentului și nu reprezintă o recomandare individuală, nu vizează atingerea anumitor obiective, randamente financiare și nu se adresează nevoilor niciunei persoane anume care ar primi-o. Premisele acestui material nu au în vedere situația și persoana dumneavoastră deci nu recomandăm utilizarea acestor informații sub orice formă. Utilizarea informațiilor cuprinse în cadrul acestui material în orice modalitate se face pe propria dumneavoastră răspundere. Acest material este emis de către un analist pentru care își asumă răspunderea X-Trade Brokers Dom Maklerski SA, persoană juridică supervizată de KNF – Autoritatea de Supraveghere Financiara din Polonia.

Distribuie:
Înapoi la secțiunea de știri